6 Kasım 2011 Pazar

Yaz geliyor...

11/6/2011'de yazdığım yazım...
Yeni arayışlar , yeni aşklar , yeni başlangıçlar , yepyeni bir hayata ilk adım belkide...Evet bir çok güzelliği yeniliği içinde barındıran bir yaz daha geliyor havalar daha düzelmeden sımsıcak bir yaz günü ve okullar tamamen kapanmadan henüz gelmeden yaz geldi diyemeyeceğim.Az kaldı okullar kapanacak yeni bir dönem ve başlangıçlar başlayacak.Ben de heyecanlıyım tabiki yeni bir başlangıç yapıyorum geçmişi geride bırakıp yeni bir lise hayatına ilk adımı atacağım.İlkokuldan mezun oldum balosu kepi derken onlarda geçti gitti.Ağladık üzüldük ama hayatımızda başarılı olmak için çalışacağımıza ve iyi bir gelecek için çabalayacağımıza da söz verdik.Sözümüzü yerine getireceğiz...Ama bu yaz galiba herşey çok farklı olacak hemde çok.Her açıdan çok farklı bir yaz düşünüyorum.Yeni arkadaşlar belkide yeni aşklar aslında ben hayatımda bu kadar aşık olmamıştım dediğim ilk aşklarım olacak.Çünkü hep çocukluk aşklarıydı gençliğe adım attığımı liseye geçince anlıyorum liseli oldum ya lise aşkları tabi ondan öncesi yaz tatili ve yaz aşkı :) Heyecan verici güzel şeyler :)

XOXO.Namesis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder