17 Temmuz 2013 Çarşamba

Her şey bittiğinde...

Bu sefer onu tamamen hayatımdan çıkarttım. Hani şu unutamadığım ve unutmaya çalıştığım kişi. Hani beni öylece bırakıp, gerisini ve benim ne halde olacağımı düşünmeyen kişi. İşte onu yine rüyamda gördüm. Telefonla konuşuyorduk. Ve onun sesiydi. Nerede olsa tanırım... Geri dönmeye çalışır gibiydi. Çok uzun konuştuk, sonra saçma sapan bir rüyaya dönüştü. Anlayamadım. Bugünden itibaren artık sen benim için bittin. Ben o defteri bugün kapattım. Kesinlikle benim için artık sona erdin. Hani unutamıyorum seni diye mesaj atıyordum ya sana, işte onlar içinde hiç pişman değilim. Hayatında bir iz olarak kalması dileğimle...
   
     Hani sana kıyamazdım, hani seni nasıl uzaktan sevebilmiştim? Hatırlıyor musun acaba şimdi bunları? Ya da hiç düşünmüş müydün? Bilemiyorum ama hiç pişman değilim. İyi ki sevdim, iyi ki yaptım, iyi ki yazdım. İz olarak kalsın diye yaptım. Pişman olursun, belki geri dönersin diye düşündüm. İnandım sana. İnandım ve beni bırakırsan, hayatın mahvolacak demiştim kendi kendime. Öyle de oldu. Çokta iyi oldu biliyor musun. Hiç acımadım sana. İşte şimdi bugün burada hiç acımadan tek vuruşta içimde öldürüyorum seni. İstediğin yer gidebilirsin. Artık kiminle olursa ol benim değilsin. Artık sen benim aklımda bile olmayacaksın. İnan bana daha da güçleniyorum. Seni öyle zavallı, kızların peşinde koşmaya devam ederken gördükçe sana çok acıyorum. Çünkü zalimsin ve acınacak durumdasın. Ki olur da geriye dönüp, gerçi sen dönmezsin ama olur da bir mesaj daha atarsan inan acısını çekersin. İnan bana bunu yaparım. Seni hayatımda değil görmek seninle karşılaşmak dahi istemiyorum artık. İzmir sana ait değil. Bir gün şayet gelirsem inadına Karşıyaka'ya da uğrarım belki kolumdaki yeni erkek arkadaşımla. Belki görür, belki de görmezsin. Ama inan sen İzmir'e de değmezsin. O sevdiğim aşık olduğum şehirde yaşamanı bile istemezdim. Sonuçta senin yüzünden orayı sevmeyecek değilim. 

Bugün tüm nefretimi buraya döküyorum. Döküyorum çünkü bundan tamamen kurtulmak istiyorum. Hayatıma gel bak, yeni insanlar beni bekliyorlar. Peşimdeler biliyor musun? Bir an olsun bırakmıyorlar beni. Hele içlerinden biri var ki, senden bin kat iyi desem yeridir. Senin gibi öküz değil. 

Acı çek istiyorum tamam mı? Benim çektiğim o acıyı değil ama bin kat beterini yaşa istiyorum. Hayatın mahvolsun, yıkımlar yaşa ayağa bir daha kalkama düş istiyorum. O çok güvenip kardeş yerine koyduğun arkadaşlarına da dikkat et. Bir gün içlerinden birisi seni fena bir şekilde yıkabilir. Haberin olsun.

Ve şimdi, artık gerçekten umrumda değilsin. Ölsen, kaza geçirsen üzülmeyeceğim. Hani durum paylaşmışsın "Bugün az kalsın profil resimleriniz ben olacaktım, ölüyordum." diye. Beter ol bu bana yeter. Nasıl olsa bunu öbür tarafta ödeyeceksin. Bu senin yanına kalmayacak. Bu dünya da bana çektirdiğin acıyı, öbür dünya da sen yanarak çekeceksin.

Tüm söyleyeceklerim ve nefretim bu kadar. Sonsuza kadar sana hayatında başarısızlıklar, çıkacağın ya da şu an belki de idare edip belki de kandırıp çıktığın o kızlarda seni diğerleri gibi terk ederlerse sakın bana gelme olur mu? Çünkü ben artık başka kalplerin odalarında olacağım. İyi uykular.

2 yorum:

  1. Kapıyı sertçe çarpıp gitmek gerekiyor bazen. Bugün bende senin gibi yaptım. Sevgimi haketmeyen kişiye dair içimdeki tüm her şeyi yakıp kül ettim, savurdum yüzüne. Bir zerre bile içimde kül kalmayana dek. Bitirdim...

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi yapmışsın. Bak hala izleri kaldı, hala kendini bana hatırlatmaya çalışıyor ama hayatıma yeni biri çoktan girdi ki bilmiyor bile...

    YanıtlaSil