6 Kasım 2011 Pazar

"Artık"

18/04/2011'de eski bloguma yazdığım yazım...
Artık yalnızım , artık tek başımayım , artık tatlı baş belasıyım , artık son sevgiyim en son sevgiliyim , artık vazgeçmeyi öğrendim , artık yorgunum ve artık değişeceğim...
İnsan ilk hatasını yapınca bazı şeyleri anlamış olur ya hani benim ki bundan çok farklı.Artık herşeyden sıkıldım.Artık farklı arkadaşlar istiyorum örneğin ; Benimle dertleşebilecek , benimle rahat rahat konuşabilecek , beni anlayabilecek , sorunlarıma çözüm bulabilecek , sıkıntımı derdimi paylaşabilecek , benim gibi olacak , duygusal veya deli dolu çılgın olacak , bazı şeyleri isteyerek yapacak , yapmacık olmayacak , ben neysem o diyecek...Liseye geçmeye hazırlanan bir gencim henüz yorgun , mutsuz henüz istediği mutluluğu ve huzuru bulamamış bir genç.Kendi kendime bir şeyler yapmak değil de bunu birisiyle paylaşmak güzel olurdu.Sanki hiç arkadaşım yok mu? Tabiki var ama bazen beni anlamıyorlar bu kadar candan , yakın ve beni anlayacak, derdimi anlatsam bir şeyler paylaşsam... "Umursamaz , dinlemez ve anlamaz çünkü anlayamaz artık o kadar çok şey dinlemiş ve görmüştür ki kavrayamaz bunu.Ama beni hiç bir şekilde anlamıyorlar bunu kesin ve net biliyorum çünkü görüyorum.Yaz tatilinde daha çok arkadaşım olacak ve illaki içlerinden bana uyan bir arkadaşım olacak değerlim olacak biliyorum.Kesinlikle böyle bir arkadaşım olmalı olacağından eminim.Müzikle uğraştığımı çevremdeki arkadaşlarım bilir zaten ama bununla ilgili bir şey yapmazlar.Bir şey yapmamalarından kastım örnek olarak : Yaz tatilinde tanışacağım arkadaşlar edineceğim yeni çevre bir gitar alıp kumsala gidip çalabilmek arkadaşlarınla beraber bunu yapıyorsan ne mutlu işte ben bundan bahsediyorum bunu kastediyorum böyle bir ortam sağlamak çok mu zor? Bence kolay ve ben bu ortamı oluşturacağıma inanıyorum.Geçmişi bir kalemde silemem tabiki ilkokul arkadaşlarım çok ayrı onları da unutamam kankam dediğim kardeşlerimi de unutamam koskoca 8 sene geçiyor elden...Ama insan değişmek istiyor bir süre sonra hep aynı aynı ilerlemiyor hayat ve bende değişeceğim.Şu an bunun için bir şey yapamıyorsam ilkokul döneminin bitmesini beklediğim için yapamıyorumdur.Liseye geçeceğim için yepyeni tarza bürünüp farklı arkadaşlar istediğimi biliyorum. "Artık" eskisi gibi olmayacağım bunun bilinmesini istiyorum içimi döktüğüm bu yazıyı gerçekten gerçek duygularım ve hislerimle kendime yazdım...

XOXO.Namesis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder