5 Kasım 2011 Cumartesi

Karmaşık düşünceler...

9/4/2011'de eski bloguma yazdığım yazım...
İnsan bir an olsun mutlu olamaz mı? Aslında bir çok şey yaparak olabilir...Bugün bu yazımda belki yine yeniden saçmalamaya devam edebilirim , gayet içimden geldiğince yazıyorum o yüzden baştan belirteyim istedim.Hayatımda şuan yeni bir değişiklik var , yeni bir düzen , yeni bir başlangıç , heyecanla atılan yepyeni adımlarla baştan aşağı bir yenilik benim için.Peki bu yeniliğe sebep olan ne? Sebebi yok , tamamıyla kendimle alakalı birçok sorunun düzelmesiyle ilgili.Ben müziksiz yaşayamam hayatımın her adımında bir şarkı sözü beni temsilen yazılmış sanki...Sanki söz ettiğim kişi bana sarılınca ağlamayacakmışım gibi dinlediğim onca duygusal yabancı şarkılar beni o kadar etkiliyor ki buna bir tepki veremiyorum yada bir anlam belirtemiyorum.Sadece "o" olsa onu dinlesem iyi bir dinleyici olsam gözünde , yada sadece bana sarıldığında ağlasam...

XOXO.Namesis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder