4 Temmuz 2013 Perşembe

Ben Böyle Seviyorum

Herkese yeniden merhaba! Uzun zaman oldu ben buralara gelmeyeli... Emin olun bende çok özledim. :) Hadi o zaman şöyle güzel bir başlangıç yapalım. 


Sen hiç birini sevdin mi?
Ben sevdim.
Seni...
Anlatayım mı?

Ben böyle sevmeyi biliyorum.
Aptalca!
Düşüncesizce.
Çocukça.
Savunmasızca.
Ben böyle sevmeyi biliyorum.
Ben böyle seviyorum.
Yaralanırcasına, kanaya kanaya, acıya acıya, ağlaya ağlaya...
Ben belki sevmeyi bilmiyorum.
Ama ben böyle sevmeyi biliyorum.
Her söylenene inanırcasına, verilen her söz tutulacakmışcasına.
Belki ben acı çekmeyi seviyorum. 
Belki ben acıyı seviyorum seni değil.
Ama ben sadece bunu biliyorum. 
Ben seni böyle seviyorum. 
Ben kendime engel olamıyorum...


Gerisini merak ediyorsanız eğer gerçekten dinlemelisiniz. Onur Yar'ı çok severim. Pal Fm de radyocu. Belki bilirsiniz. Yine de sizinle paylaşmak çok güzel.
Dinlerken emin olun çok şey düşündürecek size.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder