25 Kasım 2011 Cuma

Hayatıma girenler...

Son zamanlarda hayatımda bir şeyler olduğu doğru.Evet gerçekten hayatımda yeni değişiklikler olmuş durumda, hayatıma giren yeni kişiler yeni arkadaşlar...Tabi ki bunun haricinde yeni bir müzik grubu ile tanışmam.Tanışmam derken yani onları dinlemeye başlamaktan söz ediyorum.Yeni çıkan bir grup bu "One Direction" 17-20 yaş arası 5 gencin çalıp söylediği bir grup.Belkide lise çağlarında olduğum için bu grubu daha çok dinlemeye başladım.Nedeni çok iyi olmaları ve gruptan sevdiğim çocuk ile aramda 2 yaş olması bunlar gerçekten güzel şeyler.One Direction grubu hakkında bir hayran hikayesi de yazmaya başlamıştım geçen aylarda, hala da devam ediyorum yazmaya.Daha demin bahsettiğim bu gruptaki "Liam Payne" adındaki gence tapıyorum adeta. :))
 Ona karşı çok güzel şeyler hissediyorum aramızda 2 yaş olmasının da ayrı bir güzelliği var tabi.Ben 15 o 18 yaşında.Aslında aramızdaki yaş farkının küçük olmasını sevmiştim en çok çünkü benden büyük olmadığı için onu rahatça sevebileceğimi düşünmüştüm.Aynı şekilde benimle aynı durumu paylaşan bir arkadaşım daha var arkadaştan öte oldu benim için "Lise Kankası" diye hitap ediyorum.Kendiside benim gibi One Direction grubunu dinliyor ve o da gruptan "Harry Styles"ı seviyor.Onları çok çekici buluyoruz doğrusu her an her yerde Twitter sayesinde takip edebiliyoruz ayrıca hayranlarıyla aralarında çok güçlü bir bağ varmış.Grup çok samimi ve içten davranıyor ve her kız kendine göre ayrı bir güzeldir diyor.Yani kızlara çirkin veya şişko kötü sözler söylenmesini doğru bulmuyorlar.Bence de her kızın kendine ayrı bir doğal güzelliği vardır bu her bakımdan geçerli.Naturellik en iyisidir.Grupta bizi onlara çeken bir şey var yaşıtımız gibi sanki arkadaşlarımız gibiler çok içten ve doğallar yapmacık değiller.En çok doğal olmalarını ve nasıl davranıyorlarsa öyle konuşmalarını seviyoruz.İki yüzlülük yapmıyorlar, doğruyu yanlışı açıklıyorlar.İki taraflı kişilik değiller o yüzden kalıcı bir grup olabilir açıkcası.Biz çok sevmeye başladık onlar 2010 yılında X Factor adlı yarışmayı 3.lükle tamamlamışlardı.Yani X Factor yarışmasında tanışmışlar, jüri her birini çok beğenmiş sesleride çok iyi olduğu için grup oluşturulmasını istemiş.Böylece grubun adını bulan kişi "Harry Styles" olmuş tam yerinde ve gayet güzel grup isimleri var "One Direction"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder