6 Kasım 2011 Pazar

Uzun aradan sonra...


22/5/2011'de eski bloguma yazdığım yazım...
Biraz zaman oldu sanırım yazı yazmayalı sırf yazı yazmak için yazmadığım için bazı şeyleri yaşayıp onun üzerinde yazma çabalarım vardı aslında.Bu zaman aralığı iyi oldu bir bakımdan , bir şeyler yaşamama neden oldu belkide.Bazı şeyleri görmüş oldum bundan sonraki hayatımın planlarını oluşturmuş oldum.Tam oluşturmasamda oluşturmak için fikirler buldum şimdi ise onları yavaş yavaş uygulama sırası.Eskisi gibi olamayabilirim artık yakın çevremin (arkadaşlarımın) bunu anlamasını istemiyorum , sürekli sormalarını da istemiyorum artık neden böylesin? ne oldu? niçin? bu sorulara cevap vermek zorunda değilim elbeltte.Şimdi elimdeki çikolatamla başbaşa düşünüyorum...
Sanırım bazı şeyleri geri dönüşülmez bir şekilde değiştirmem gerekiyor.Sessiz bir yere gidip düşünmem ve belkide onunla kalıp , ger, dönmemen gerekiyor kimse bilmesin onu "o" ben de kalsın.

XOXO.Namesis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder