5 Kasım 2011 Cumartesi

Tek kişilik hayatlar karanlığıma bu gece mum yaktım...


Bu yazımı 31/3/2011 tarihinde yayınlamıştım bir diğer blogumdan buraya da koymak istedim...
İnsan hayatı boyunca tek kişilik hayat yaşarmış.Aslında yalnız olsa yada olmasa bile şuan eğer bu yazıyı yazıyorsam yada yazıda saçmalıyorsam tamamen canımın istediği gibi yazmamdandır.Keşke şuan İstanbul'da değilde başka bir yerde olsam diyorum keşke sadece benim ve x kişinin olabileceği gibi bir yerde olsak...Kimse bilmese yada bilse ama biz yok olmuş olsak..Yarın olsa yada olmasa bir ada da tek başımıza kalsak yada kalmasak..Yalnızlığımla mücadeleci durumunda olmaktansa onun yanında olmayı isterdim! Ama çok zor..Karanlığıma bu gece de bir mum yaktım o gelsin diye beklerim ben hep nedenini bilemesem bile.Mum'u sabaha kadar söndürmeyip gelişini bekleyeceğim yada gelmeyecek imkansızlarda çünkü.
"O sadece ulaşılmazlarda..ve ben onu ulaşılamayacağı imkansız olacağı gibi seviyorum"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder