5 Kasım 2011 Cumartesi

İlk önce "Ben"...

Öncelikle bir önceki blogum'dan bu bloga geçtim farklı bir blog olacak bu sefer inanıyorum ve biraz kendimden bahsedeyim.Ben Namesis, tabi ki gerçek adım değil asıl adım Cansel :) henüz 16 yaşındayım.Geçen seneden beridir blogda yazıyorum.Bir önceki blogumdan bazı yazılarımı buraya tekrar kopyalacağım o yazılarımın hakkını yemek istemiyorum. :) Benden bahsediyorduk değil mi? O zaman hemen kişiliğimden bahsedeyim.Her zaman pozitif olabilmeyi başaran negatif olmayan biriyim.Yengeç burcuyum yükselenim akrep ama yengeç burcunun bütün özelliklerini tam anlamıyla taşıyorum.Aşırı duygusalım bu yüzden pişman değilim bazen duygusal olmakta iyidir.Hassasımdır duygusallığımın olması beni çok etkilemiyor ki çoğu zaman duygusallığımı belli ediyorum ister istemez.Lise'ye yeni geçtim malum yeni arkadaşlarım oldu alışmaya çalışıyorum farklı bir süreçteyim bu yüzden. :) Komik bir kişiliğe sahibim.Müzik dinlemekten hoşlanırım Enrique Iglesias, Britney Spears ve yeni grup olan One Direction'ın fanıyım.Eğlenmeyi arkadaşlarımla vakit geçirmeyi ve gezmeyi severim.Arkadaşlarım benim için her zaman değerli olmuştur evet bazen bu değeri pek fazla gösteremesemde arkadaş canlısıyım.Ana sınıfından beridir arkadaşım olan ve ilkokul çağlarında bu arkadaşlığımızı kankalığa çıkartıp daha da değerleştiren bir arkadaşa sahibim o bir "Ghost" ben bir "Namesis" geçinip gidiyoruz... :) Bu takma isimlerimizi genellikle kendi aramızda kullanıyoruz.Kankam bana yanlışım varsa doğruyu, eksim varsa artı yapma yollarını ve gerçek kardeşliğin ne olduğunu yansıttı.O benim için her zaman değerli oldu demiştim ya ben hakettiği değeri gösteremediysem bile o bilir benim onun hakkındaki düşüncelerimi bilmediyse de okuyorsa bu yazımı zaten görmüştür.Severim kankamı ben ne kadar tartışsakta kavga bile etsek aramızdaki sorunu mutlaka hallederiz halletmeye çalışırız. Kankamı asla yarı yolda bırakmam böyle biri değilim. Bazı şeylerin belki de yeni farkına varsam da geç değil ben kardeşliğimizi de önemsiyorum belki aynı anaokulundan aynı ilkokuldan sonra farklı liseye geçince çok sık görüşemediğimiz olsa bile bu birşey değil bence mutlaka görüşür ve konuşuruz.Ben böyleyim daha fazla anlatmama gerek görmüyorum zaten zamanla yazılarımdan anlaşılırım.Yapmacıklığı da sevmem öyleymişsin gibi davranmam buyum ben beni bilen böyle bilir böyle kabul eder...

XOXO.Namesis

1 yorum: