28 Eylül 2012 Cuma

T.G.I.F!!

Selaaam! Bugün Cuma. Ah, sonunda bugün Cuma! Okullar açılalı 2 hafta oldu. Ne çabuk geçti ben bile anlayamadım. Yine dolu dolu bir hafta yaşadım. Biraz heyecanlı, biraz üzgündü. Bugün en yakın arkadaşımın büyük bir sorunuyla ilgilendik. Onun adına ve ilişkileri adına çok üzüldüm. Umarım araları düzelir. Her neyse. Yine dopdolu harika bir haftaydı. Kendime bir kaç yeni arkadaş edindim. Facebook üzerinden tabi ki. Onun dışında Lise 2. sınıf olduğum için yeni sınıf arkadaşlarımızla kaynaştık. Güzel bir haftaydı. Yarını sabırsızlıkla bekliyorum. Kurstan bir arkadaşımın bana küçük bir yardımı olacak. Umarım o da olur. Evet şu anda büyük bir evde bende bu gece Cuma diye parti vermek isterdim. Ne yazık ki bunu şu an yapabilmem mümkün değil. Bu tür şeyleri kendim planlamam için erken. 2 sene sonra belki :) Daha çarşamba günü duş almıştım, okulda saçlar çok çabuk kirleniyor galiba. Yine bir kabardı farklı bir şekil aldı. Sinirimi bozdu. Ama seviyorum, böyle kıvırcık ya doğal kıvırcık olunca işte bakım yapman gerekli. ;) Bu gece uyumadan evvel yine duş alırım. Yarın güzel gözükmem gerek. Birilerine sırf görünmek amaçlı değil işte öyle gerekiyor. :) Aman her neyse. Herkese mutlu Cumalar!

-Eğlenin, hatalar yapın, umarsızca kahkahalar atın sonuçta bir kere genç oluyoruz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder