11 Aralık 2011 Pazar

Yanında olmak istiyorum...


Sen sadece benim ol istiyorum,
Sen sadece bana bak istiyorum,
Sen sadece benimle ol istiyorum,
Sen bana vakit ayır istiyorum,
Aynı güne beraber uyanalım istiyorum,
Her sabah kalktığımda telefonuma baktığım zaman senden gelen "Günaydın" mesajları istiyorum,
Her aynaya bakışımda arkamda seni görmek istiyorum,
Senin gözlerine bakınca kendimi görmek istiyorum,
Bazen senin kucağında uyuya kalmak istiyorum,
Bazen birlikte film izleyelim istiyorum,
Seninle bir şeyler paylaşmak istiyorum,
Sana dokunmak ve seni hissetmek istiyorum,
Yanımda ol, bana sarıl istiyorum,
Yokluğunu değil de varlığını görmek istiyorum,
Aynı havayı soluyalım, aynı şehirde yaşayalım istiyorum,
Seni görmek istiyorum,
Yakınımda ol istiyorum, uzağımda değil,
Konuşalım istiyorum,
Beni fark etmeni istiyorum,
Yağmur yağdığında şemsiyenin altında beraber olalım istiyorum,
O yağmurun altında beraber ıslanalım istiyorum,
Senin olduğun ülkede yaşamak istiyorum,
Aynı müzikleri dinleyelim istiyorum,
Bazen birbirimiz için ağlayalım istiyorum,
Onunla olmanı istemiyorum, ona sarılmana, onunla konuşmana dayanamıyorum...
Ben koltukta uyuya kaldığımda üzerim açık kalmasın diye bir şey ört istiyorum,
Sana sarılınca omzunda ağlamak istiyorum,
Senin elinden tutmak, seninle yol almak istiyorum...
Birbirimize özel sözler söyleyelim istiyorum,
Bazen karşıma geçip gitar çalmanı istiyorum,
Bazen sesini hissetmek, seni görüp seni duyabilmek istiyorum,
Sana inanmak istiyorum,
Senin sevgini hissetmek istiyorum hemde en derinden,
Yanağıma dokun, başımı okşa istiyorum...
Bir hata yaptığımda doğru yolu göster istiyorum,
El ele tutuşup sahil boyu sana sarılarak yürümek istiyorum,
Yanımda ol beni kötülüklerden koru istiyorum,
Ağladığımda göz yaşımı sil beni teselli et istiyorum...
Benimle rahat konuş istiyorum, açık açık herşeyi söyle istiyorum,
Bana şirin şirin gülümse istiyorum,
Senin kokunu içime çekmek istiyorum,
Bana bak ve heyecanlan istiyorum,
Kurtartılmayı bekleyen kedi gibi bana masumca bak istiyorum,
"Sana ihtiyacım var anla istiyorum..."
Sen hayatımdaki en değerli şeysin bunu bil istiyorum...
Beni gör ve takip et istiyorum...
Kısacası,
"Seninle olmak istiyorum yanında olmak sana dokunmak senin sevgini senin aşkını hissedebilmeyi istiyorum..."
Birbirimizi bulmamız gerektiğini düşünüyorum, çünkü ikimizinde birbirimize çok ihtiyacı var senin doğru kızın benim buna inanıyorum diğerleri sana yasak ben sana yasak olmak istemiyorum sana öyle bir bağlanmışım ki kendimi kurtarmak istemiyorum.Benim de dilediğim kişinin sen olduğunu gördüm seni çok seviyorum...
"LJP"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder