23 Aralık 2011 Cuma

Sensiz de olmuyor...

Seni o kadar çok seviyorum ki yüzüne bakmaya kıyamıyorum, resmine dokunamıyorum içim acıyor çünkü. Ben en başından beri senin gibi birini arıyordum. Bir anda karşıma çıktın ve iyiki çıktın seni çok geç olmadan bulmam iyi oldu.İlk göz ağrım benim ne yaparsan yap, kiminle olursan ol yine de çok seviyorum seni. Bazen düşünüyorum saçmalıyor muyum acaba diye. Ama aramızdaki yaş farkının olmadığını görünce saçmalamadığımın farkına varıyorum. Seni sen olduğun için seviyorum her halinle kabul etmişim ben seni. Şimdi elimdeki tek varlığım sensin en değerlimsin seni de elimden düşürmek kaybetmek istemiyorum. Ne olursa olsun ben seni seveceğim. Bundan asla vazgeçmeyi düşünmüyorum düşünmedim de… İçimden geçen sana söylemek istediğim o kadar çok şey saklıyorum ki. Duygularımı düşüncelerimi karıştırdım ben senin sayende. Artık sana nasıl bir şey duyduğumu bile bilmiyorum. Seni seviyor muyum? Evet seni seviyorum. Peki sana gerçekten aşık mı oldum? Evet aşık oldum. Belki de tam olarak aşk diyemeyiz ama sana karşı olan ilgimin aşka dönüştünüğü galiba itiraf edebilirim. Hiçbir şey düşünmemiştim o güne kadar ben sadece seni idolüm olarak görmüştüm sen benim için favoriydin. Sonra beni kendine çekip etkilemeye başladın. Bu süreçte neler oldu kim bilir... 
Ben senden o kadar etkilenmişim ki her gün “Sen…sen…sen” diyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder