14 Aralık 2011 Çarşamba

Dayanamıyorum artık...

Niye böyle yapıyorsun? Neden her seferinde dayanamıyorum.Bu olanlar beni yeterince deli ediyor.Bir de sen varsın seni de kıskanmaya başlıyorum.Dayanamıyorum artık bunu bugün anladım.Başka birini yanında görünce deliye dönüyorum dayanamıyorum işte.Onun yanında olman, belki bir gün onunla uyanmış olman bile beni yeterince sinirlendirmeye ve daha çok üzmeye yetmişken neler oluyor hala?
Üzerimde yeterince yük varken gelip beni üzmek niye? Bugün saçma sapan bir gün yaşadım zaten üzerime bir de bu haberler yıkıldı.Bende yıkıldım, senin yüzünden değil o kız yüzünden hasta oldum.Hep içime attım yok böyle değildir nasıl olsa gözden uzak dedim dedim sonunda grip oldum.Üzüntüye gelemiyorum zaten duygusalım hep ağlamak zorunda mıyım?
Seni çok seviyorum gerçekten çok fena bir şekilde aşığım diye üzülmem mi gerekiyor? Bunları hak etmiyorum ben madem öyle gözden uzak yaşasanıza nedir o Twitter'daki yazı? O kıza soruyorum ben sana değil, niye o kız öyle yok bugün burada böyle uyanmak güzel yazıyor? Madem öyle sebebini de yazsın bizde öğrenelim.Gerçekten moralim bozuk ve sinirliyim...Ben sadece seni seviyorum hem de fazlasıyla.Sana kızamıyorum ki kıyamıyorum kızmaya...Ne yapsan ne etsen yine kalbimi kazanıyorsun söylesene senin beni etkilemekteki sırrın ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder