23 Aralık 2011 Cuma

Ne anlatabiliyorum, ne söyleyebiliyorum...


Tam mutlu oldum diyorum, o gelip dünyamı başıma yıkıyor... Bunu yapmasını istemiyorum ama bilerek yapıyor kimden bahsediyorum? Tabi ki sevdiğim erkeğin kız arkadaşından.Evet benimkisi farklı bir şey onun kız arkadaşı var, bunu takmıyorum umursamıyorum.O kızdan nefret etmeye başladım.Evet kızı severdim, huyları davranışları aynı ben.Herkes öyle söylüyor ama öyle olmuyor işte.Bazen hayatında engel olmak istediğin şeyler olur da olamazsın yerinde duramaz ve çıldırırsın ya öyle hissediyorum bende.Derler ki; her zaman istediklerini elde edemeyebilirsin.Yalan! koskoca bir yalan niye elde edemeyelim? Bunu istersek başarabilmeliyiz, ben belki onu uzaktan seviyorum ama ona ulaşmak da bir o kadar kolay.Bu zor bir şey değil ki neden elde edemeyelim? İnanırsan, güvenirsen, gerçekten istersen istediklerini elde edebilirsin.Bugüne kadar isteyipte elde edemediğim hiç olmadı.Yani şöyle geriye dönüp baktığımda olmadığını görüyorum.Her zaman istediklerimi bir şekilde elde etmeye çalıştım, çabaladım zor da olsa elde ettim.Şimdi benim tek bir isteğim var o kızdan uzak dursun.O kız ona göre değil, bunu anlamalı.Ayrıca kendinden 4 yaş büyük biriyle çıkmanın neresi hoş ki? Üstelik bunu bir erkek yapıyorsa... Düşünsene sene kızsın ve 22 yaşındasın, erkek arkadaşım dediğin kişi henüz 18 yaşında.Farkındayım bu gayet doğal bir şey ama 22 yaşında veya 18 yaşındaki biriyle kendi yaşıtın değil üstelik nasıl anlaşıp yürütebilirsin ki?
Bu oldukça zor olsa gerek, o senin yaşıtın değilse seni anlaması da zordur.Sevdiğim kişi hakkında bildiğim şey daha çok bu yüzden bazı şeylerinde mutlu oluyorum ama konu onun kız arkadaşı olunca bu beni üzüyor.Bugün bir arkadaşımla oturup dertleştik, ayrıca herşey üstüste gelmeye başlamıştı içimi döktüm.Ama rahatlayamadım çünkü ağlayamadım...Ağlamak istiyorum ki içimdekiler dışıma atabileyim.Arkadaşım da doğal olarak bu konuda beni haklı buldu.İkimizin ortak yönünün fazla olduğunu ve yakıştığımızı söyledi.Sağ olsun canım arkadaşım her zaman yanımda benim.Onu bu sene lise'de tanımama rağmen beni çok iyi anlayabildi.Ama sevdiğim kişi bunu göremiyor lanet olsun! Göremiyor işte! Ya senden istediğim sadece tek bir cevap bunu neden çok görüyorsun ki bana? Neden ben acı çekiyorum? Niye bu acının adı AŞK acısı olmak zorunda? O kadar farklısın ki ne yapsam sana aşık olmaktan vazgeçiremiyorum kendimi işte lanet! Ooof seviyorum işte seni zorlamasana bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder