15 Aralık 2011 Perşembe

Benim olmanı o kadar çok istedim ki...


Sen karşıma iyiki çıktın, hep seni hayal ediyordum demek.Tam da istediğim kişi olarak karşıma çıktın.Ama benim olmadın bana yakın olamadın.Oysa ki biz birbirimize o kadar benziyoruz ki bunu görmen gerekiyor.Biz birbirimizi bulmalıyız hemde bir an önce.Çünkü senin bir kızda istediğin bende var.Mesela sen kıvırcık saçlı, güzel gözlü,utangaç,sevimli ve komik kızlardan hoşlandığını söylemişsin.Bak ben karşında duruyorum işte! Buradayım aslında o kadar yakınındayım ki benim görmen biraz zor olabiliyor.Ama bunun olacağını biliyorum biliyorum işte.Belki sen benim olamayacaksın ama seni görebileceğimi biliyorum.Aramıza engel giremez girmemeli o engeli ben aşmaya hazırım.Ama beni görmen gerekiyor.Bana dokunmam,bana sarılman gerekiyor.Ancak o şekilde beni içine alabilirsin.Sen zaten istemeyerek de olsa beni kendine doğru çektin ve çekemeye devam ediyorsun.Senden bir türlü vazgeçemiyorum başkalarına bakamıyorum bakmam zaten.Sana karşı o kadar dolu ve hisliyim ki aslında pek kimseye de anlatamıyorum.Yazarak rahatlayabiliyorum.Mesela dün bazı şeylerden dolayı üzülmüştüm ağlayacaktım ağlamak istedim ama olmadı.Çünkü senin için ağlayabiliyorum ben evet bu yalan değil.Senin yanında olabilseydim keşke bir ihtimal olsaydı sadece küçük bir ihtimal yanında olmama izin verecek bir ihtimal.Ama ben ne yapacağımı biliyorum, nasıl olsa 2 sene sonra tam söz hakkına sahip olacağım.Belki o zaman 18 yaşında olacağım ben şuan 15 yaşındayım sen 17 yaşındasın ama bu hiç bir şeyi engellemiyor inan bana.Bunu sen de söylemiştin 15 yaşındaki biriyle çıkabileceğini söylemiştin.Olsun ben 2 sene daha seni bekleyebilirim.Daha doğrusu sen beni bekleyebilirsin.Bakalım bu 2 sene içinde neler değişecek.Ben de merak ediyorum 2012 bize neler getirecek...
Sen benim olsaydın seni kimselerin üzmesine asla ve asla izin vermezdim.Seni üzen beni de üzmüş oluyor.Senin yerine bazen ben burada üzülüyorum biliyor musun? İşte düşün seni o kadar önemsiyormuşum ki hiç biriyle hiç kimseyle paylaşamıyormuşum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder