9 Ocak 2012 Pazartesi

Yine seni istiyorum...


Seninle bir hayatı paylaşmak istiyorum ben;
Mutfağa girip birlikte yemek yapalım istiyorum,
Akşamları bazen film izleyip battaniyenin altında ısınalım istiyorum,
Beraber uyuyalım istiyorum mesela...
Aynı yastığı paylaşalım,
Geceleri kötü rüya gördüğüm zaman yanımda sen varsın diye korkmamak istiyorum,
Korktuğumda sana sarılmak istiyorum,
Sabah kalktığımda yanımda seni görmek istiyorum,
Yeni güne seninle başlamak istiyorum,
Kahvaltıda seninle Nutella'yı paylaşamamak istiyorum mesela,
Bütün gün birbirimizin yüzüne bakıp farklı anlamlar bulalım istiyorum,
Beni büün gün eğlenir ve güldür istiyorum,
Sadece bir gün bile olsa çılgınca şeyler yapalım istiyorum,
2 haftalığına bir tatile çıkıyoruz diyelim herkese ve bizi bulamayacakları ve rahatsız edemeyecekleri yerlere kaçalım seninle...
En ufak bir konuda kavga edelim ardından barışalım mesela,
Aramızda tartışma çıktığında ben kapıyı çarpıp çıktığımda sen de arkamdan gel ve bana doğru koş istiyorum,
Ben yolda üzgün yürürken tartışmamızın ardından "Gitme" demeni istiyorum,
En sevdiğin futbol takımının maçını izleyelim futbol hakkında konuşalım istiyorum,
Maçın ardından benim sevdiğim takım kazanırsa senin ki kaybederse bana triplen istiyorum... :)
Bir bebeğimiz olduğunda o gece ağladığı zaman beni uyandırdığın anda onu beraber uyutalım istiyorum,
Bebeğimiz acıktığı zaman ona beraber mamasını hazırlayalım istiyorum,
Bebeğimiz tıpkı sana benzesin senin gibi sarışın, sevimli bir burnu olsun istiyorum,
Gece ağladığı zaman beni uyandır ve "Bu sefer sıra sende" de istiyorum,
Herkesin bilmediği sadece ikimizin bildiği şeyleri yapalım istiyorum...
Saatlerce gözlerime bakmaktan sıkılma ve bana güzel sözler söyle istiyorum,
Duygulanıp aynı şarkı da ağlayalım istiyorum,
Sana sıkı sıkı sarılmak istiyorum,
Sarıldığımda aniden duygulanıp ağlamak istiyorum,
Ağladığım zaman gözümden süzülen göz yaşlarını sil istiyorum,
Seninle kampa gidelim istiyorum,
Kampta çadırda kaldığımızda dışarıdan gelen garip seslere korkmak bu yüzden sana sarılıp o gece seni hiç bırakmamak istiyorum...
Yanımda ol yolda beraber yürüyelim istiyorum,
Kalbimin sana karşı nasıl çarptığını duy ve hisset istiyorum,
Bazen şu kıvırcık olan saçlarımla oyna onlarla oynamaktan vazgeçme istiyorum,
Çok özle beni özleminden bırakma beni istiyorum,
Ellerimi tut beni bırakma istiyorum...


Ben çok şey istemiyorum ki yanımda ol o yeter bana.Ben seni içimde fazlasıyla hissediyorum zaten, sen de beni ve aşkımı hissetsen keşke...
Bazen öyle yakın davranıyorsun ki sanki her an seninleymişim gibi oluyorum.
Ben hala çözemedim ki seni neden bu kadar çok sevdiğimi.Kalbimin sana karşı böyle hızlı çarpmasına engel olamıyorum.
Anlaşılan bu gidişle içimdeki sevgiye, bu aşka ve sana engel olamayacağım...
Tamam! Teslim oluyorum işte görmüyor musun? Senin aşkına teslim oluyorum...
Yani "Senin oluyorum"...
Bebeğim sen benim kalp atışlarımı hızlandırıyorsun.
Aç kollarını birtanem ben geliyorum.

2 yorum:

  1. ZOR VE IMKANSIZ OLSADA IHSALLAH DUNYANIN EN GUZEL KIZI BENIMDE HALADA HEM KENDI CANIMDAN BILE COK AMA ÇOK SEVDIGIM HALADA HEM DELICESINE SIRILSIKLAM VE OLESIYE ASIK OLDUGUM DUNYALAR GUZELIM GUZEL GOZLUM BIRTANEM BEBEGIM PRENSESIM KRALICEM BIRTANECIK SONSUZ ASKIM OZLEMCIGIMLE EVLENEBILIRIM IHSALLAH

    YanıtlaSil
  2. BIRAKMAM SENI GUZEL GOZLUM BIRAKAMAM SANA ÇOK ASIGIM ÇUNKU EVLENSEK SENINLE HERSEYE RAZIYIM BEN SENINLE BIRLIKTE UYUYABILEYIM YETERKI KOKUNLA KOKUNU ICIME ICIME ÇEKEBILEYIM YETERKI SEVGILIM SEVDICEGIM SEVECEGIM TEK KADINIMSIN OZLEMCIGIM SENI HEM KENDI CANIMDAN BILE COK AMA ÇOK SEVIYORUM VE HALADA SANA DELICESINE SIRILSIKLAM VE OLESIYE ASIGIMKI OZLEMCIGIM VE HER ZAMANDA OYLE KALACAGIMDA BEN SENDEN NE BU DUNYADA VAZGECERIM NEDE AIRETTE VAZGECERIM SEN ALLAHIN IZNIYLE BENIMSIN BENIM KADINIMSIN BENIM ESIMSIN BENIM KARIMSIN BENIM BEBEGIMIN ANNESISIN OZLEMCIGIM.

    YanıtlaSil