8 Şubat 2013 Cuma

New York Babe! #2


Jessie J & Moda


Geçen postun sonunda bahsettiğim bir sonraki yazımda sizlere Jessie J tarzıyla ilgili bilgiler verecektim. İşte başlıyoruz... Önce Jessie'nin bir dergide tarzından bahsettiği kısa bir röportajından bir kesit paylaşacağım.


Jessie Kendi Tarzını Anlatıyor...

Harper's Bazaar dergisinde yer alan Jessie J'nin kısa bir röportajı:

 -Üç kelime ile kişisel tarzınızı belirlesen bunlar ne olur?
J : Dramatik, bireysel ve vahşi. (sert)

-Seninle ilgili bir sırrını söyler misin?
J : Sana söylersem bu bir sır olmaz.

-Favori tasarımcın kim?
J : Tek bir tane yok fakat Vivienne Westwood ile Moschino'u seviyorum, Versace, Roberto Cavalli ve Alexander McQueen. Brit ödüllerinde Vivenne Westwood'dan inanılmaz yeşil bir elbise giymiştim.

-Sabahları fırlattığın ilk şey?
J : Sabahlığım.

-Favori mağazan veya butiğin?
J : Gerçekten hiçbir yerde özel alışverişim yok. Londra'daki evimde olduğum zaman pop tarzı şeyler için Selfridges yada aksi taktirde Los Angeles'ta bulunan Melrose'ya ve ya New York'taki East Village bakarım.



Burada olduğu gibi vahşi olan tarzını simgeliyor.



"Glamour" dergisinden kesitler...



GLAMOUR: Büyük davetler konserler, ödül törenleri vs... gibi etkinliklerde hazırlanmaların da büyük zaman harcıyor olmalısın. Peki bu olaylar gerçekleştirmek eğlenceli mi?
Jessie J: Sonuç eğlenceli. Benim fanlarım ne zaman ne yapacağımı tahmin edemiyorlar çünkü her zaman farklı şeyler denemeyi seviyorum!

GLAMOUR: Peruk takıyorsun öyle değil mi?
Jessie J: Bunu insanlara açıklaması çok zor. Her gün fön çektirmek saçlarımı yıpratıyor. Saçlarımın dökülmesini istemediğim için peruk takıyorum!

GLAMOUR: Nasıl Sağlıklı Kalıyorsun?
Jessie J: En az dokuz saatlik uyku alınması gerektiğini biliyorum ama ben yorgunluğumdan asla şikayet etmiyorum. Yeme ile ilgili olarak, bu yıl elimden geldiğince sıklıkla yemek yemeye çalışıyorum çünkü kilo almak istiyorum.

Jessie Diyor Ki...

Jessie J (Rihαnnα için) : ''O benim stil ikonlαrım αrαsında bulunuyor, o bir pop yıldızı.Onun için şαrkı yαzmαk isterim.''

Jessie J: Tarz yapmaktan korkmayın. Ne zaman birisine benzerseniz işte o zaman korkun! 


Kendi tarzınızı oluşturmaya başlayın. Tarzınız kişiliğinizi yansıtır. Bunu sakın unutmayın. Benden size tavsiye, kendinize bir idol belirleyin. Bir isim belirleyin. O kişinin tarzına benzer çılgınca bir şeyler yaratmak sizin elinizde! Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Sizleri seviyorum, Jessie sizleri çok öpüyor! :) xoxo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder