6 Şubat 2013 Çarşamba

New York Babe! #1

New York Modası...

Bugün dedim ki modaya bir bakmalıyım. Neler var, neler yok biraz karıştırdım ve elde ettiğim sonuçları sizlerle paylaşmak istedim. :) Hadi gelin New York'a keşfe çıkalım!


Çantalar...





Özellikle bu tür deri çantaların çok kullanıldığını görebiliriz. Ayrıca çok hoş duruyor. Türkiye'de de bunlara benzer çantalar var tabii ki ama hiç bir ürün yurt dışındaki kadar ilgi çekici bir tasarım olamıyor. Bu yüzden yurt dışından alış veriş yapanlar bir hayli fazla. Ülkemize göre de orada biraz daha ucuz olduğunu görüyoruz. Bu çantalar tam benlik! Hemen bir ara bunlardan bir tane almalıyım. Hepsini istiyorum, istiyorum!!! Bayıldım ^_^

Renk Renk, Desenli Taytlar...









Böyle nasıl tatlılar anlatamıyorum... Taytların kıyafetlerle uyumu bir o kadar harika! Bu aralar gerçekten Türkiye'de de çok moda. Herkes gibi bende kendimi tayt giymeye adamışım. :)
Özellikle yurt dışında tayt giyen ünlüler çok fazla. Bakın mesela bunun bir örneği de Jessie J!
Bu kadın benim idolüm!!!




Bir sonraki moda yazımda sizlere Jessie J tarzıyla ilgili bilgiler bol bol yazacağım. Bugünlük herkese mutlu günler! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder