1 Şubat 2013 Cuma

Mimlendim! -Oscarlık Bayan-

Not: İlk mimim. Acemiyim ama daha iyisi olacağını düşünüyorum. :) 
SORULAR

1- Özel bir gücün olsa bu ne olurdu , ne yapmak isterdin ?
2- En güzel geçen yaşın hangisi ve neden ?
3- Hobilerin neler?
4- Kendinde olmasından hoşlandığın fiziki ve kişisel özelliğin ?
5- En sevdiğin kozmetik ürünü hangisi ,kısaca tanıt. 
6- Cildine uyguladığın maske var mı, varsa neler ,faydaları ne?
7- Gezmek görmek istediğin yer neresi ,neden?
8- Sürekli takip ettiğin bloglar hangileri?
9- Çevrende nasıl biri olarak bilinirsin biraz anlat :)
10- Başına gelen bir anını dinlemek isterim :)) (Not: Ne anlatmak istersen, hiç farketmez)
11- Benim blogumun izleyici sayısı neden az ? Şaka şaka :D Bir insanda dikkatini çeken ilk fiziki ve kişisel özellik hangisi?


CEVAPLAR

1) Özel bir gücüm olsaydı, görünmez olmak isterdim. Görünmez olup istediğim yere gitmiş olurdum. İstediğim kişiyi görünmez olarak görmüş olurdum. Özel bir gücüm olsaydı yine benden bir ikiz kopyamın olması harika olurdu. Benden 2 tane olur ve ben istediğim yere gizlice giderken o evde takılırdı. :D

2) En güzel geçen yaşım şu anki ergenlik yaşlarım. 16 yaşındayım ve gençliğimi doyasıya yaşadığım en güzel çağ olduğunu düşünüyorum. Büyüdüğümde bugünlere geri dönmek isteyebilirim. :)

3) Hobilerim; dans etmek, bazı giysi tasarımları yapmak (çizmeye çalışmak), arkadaşlarımla tüm gün film kuşağı yapmak...

4) Kendimde olmasından hoşlandığım fiziki özelliğim; tırnaklarım. Çünkü herkes tırnaklarımın oldukça bakımlı ve hoş uzun durduklarını söylüyor. Ben de dolayısıyla çok beğeniyorum ve bakımına özen gösteriyorum. Onun dışında gamzelerimi seviyorum. Kişisel bir özellik olarak da duygusal oluşumdan memnunum. Böyle daha masum durduğumu ve sakin sessiz olduğumu düşünüyorum.

5) En sevdiğim kozmetik ürünü; Avon - Color Trend. Color Trend'in rujlarını ve farlarını çok seviyorum ve Avon'un bazı kozmetik ürünlerini kullanıyorum. Kaliteli ve çokta iyi.

6) Cildime uyguladığım kil maskesi var. Kil, yüzümdeki gözenekleri açıyor ve daha temiz bir cilde sahip oluyorum. Yararını gördüm. Daha yumuşak bir cilt oluyor. Ayrıca sivilceler için de iyi geliyor.

7) Gezmek görmek istediğim yer İngiltere - Londra ve bunun dışında gitmek istediğim bir çok yer var. Özellikle Londra çünkü, harika bir yer. Araştırdığım tarihi yerlerini, bazı mekanlarını görmeyi ve fotoğraf çekmeyi gerçekten çok isterim. İleride gitmeyi düşünüyorum. :)

8) Sürekli takip ettiğim blog http://holmesherlock.blogspot.com/ Kendisi çok iyi bir şekilde filmleri ve bazı kitapları tanıtıyor. Oldukça hoş. Onun dışında sürekli baktığım yok. Ama takip ettiğim bir çok blog sitesi var. Moda blogları, benim gibi içten yazılar yazan güncel hayatından alıntı yapan blogları takip ediyorum. :)

9) Çevremde duygusal, hassas, komik, içten, samimi, sevecen, arkadaş canlısı biri olarak tanınıyorum. Genellikle çok gülen ve düşünceli biri olduğumu söylüyorlar. Bunları ve daha fazla iltifatları duymak beni çok mutlu ediyor. :)

10) Başıma gelen bir anı; Ece adında bir arkadaşımla birlikte Capitol AVM'ye gittiğimiz bir gündü. Bu yaklaşık 2 sene evvel falan olması lazım. O gün çıkışta eve giderken tanımadığımız bizim "apaçi" diye tabir ettiğimiz bir kaç çocuk az kalsın peşimize takılıyordu. Ece'ye laf attılar, o gün eve gidelim derken cadde'de nasıl koşturduğumuzu hatırlamıyorum. Çok hızlıydık anında meydana inmiştik. :D Sonra oradan Ece çok tırstı onunla birlikte sahile kadar gitmiştim. Çok eğlenmiştik. Biz ne zaman bir araya gelsek o zaman çok garip ve oldukça komik şeyler yaşarız. :)

11) Bir insanda fiziki olarak dikkatimi çeken, eğer bu erkekse gözleri, kızsa yüzünün tavrı. Kişisel olarak erkekse, düşünceleri ve davranışları. Kızsa aynı şekilde tavırları hal ve hareketleri konuşması dikkatimi çeker.

Bir mimin daha sonuna geldik mimlediğin için teşekkürler! 
http://oscarlikbayan.blogspot.com/2013/01/mimlendim.html

Çok öptüm, Oscarlık Bayan! :) 

4 yorum:

  1. Beni dikkate aldığın için teşekkür ederim, gülümsetti beni cevapların :))) Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. Ne demek ben teşekkür ederim. :*

    YanıtlaSil
  3. Nice !

    Come follow me and leave me a comment, I follow back!
    BLOG
    BLOGLOVIN
    FACEBOOK

    YanıtlaSil