27 Aralık 2012 Perşembe

Planımızı İptal Ettiler...

Koskoca bir hayal kırıklığı daha... Sen kalk o kadar plan program yap son anda gelsin senin güzel ailen planını bozsun. Yapılır mıydı bu bana ya! Şurada kalmış kaç gün iptal etmek nedir? 40 yılın başı bir şey düşündük ya hemen bozulsun zaten. Olmadı ki ama bu böyle. Yakıştıramadım size bunu hıh! Ya zaten son bir kaç gün çok salakça saçma şeyler yaşadım. Kafayı yemek üzereyim... Tamam teyzemler de çok eğleniyoruz ama kankam yanımda olmayacak ki. Banane ya zehir olacak. Amaaan bırakın ya zehir olsa ne yazar ki. Bir şey değişmez bu saatten sonra zaten. Değişirse güzel olur neyse. Ama harbiden çok bunaldım. Neyse umarım yılbaşı gecesi internette takılırken konuşacak, eğlenecek birilerini bulabilirim. Sürpriz istiyorum lan! :D Biri de kalkıp şu kızı mutlu edeyim diye düşünmez mi ya. Yuh. Tamam ben mi çok fazla beklenti içindeyim acaba? Yok yok. Bilmem ki öyle miyim? Bilmiyorum ya tamam saçmaladım. Ama saçmalamakta yakışıyor dimi bana. :D Egom tavan yaptı yine, hadi çok fazla yükselmeden kaçalım biz. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder