12 Aralık 2012 Çarşamba

12.12.12


Ne harika bir gün öyle değil mi? Bir daha gelmez valla. :) Özel bir tarih bence. Anlamlı buluyorum böyle tarihleri. 12:12 olunca ben de Cem Adrian'ın yeni klibi olan "Mutlu Yıllar" şarkısını dinliyordum. Öyle girdim yani, akşama kadar bekledim pek bir sürprizle karşılaşmadım. Ama eminim ki gün içinde bazı insanların başına çok özel ve güzel şeyler gelmiştir. Oh ne güzel. Okulda bugün ne oldu biliyor musunuz? Tam coğrafya dersindeydik yani 5.dersteydik. Biz öğlenci olduğumuz için hava da kararıyor o saatte tabi. Dersin sonuydu, arkadaşlarla toplanmış o gürültü de kitap okumaya çalışıyorduk. Ben de hem kitap okuyor, hem mp3 playerımdan müzik dinliyordum. Aaaa bir şak diye elektrikler gitmesin mi? :O Herkes yarı karanlıkta kaldı. Tabi bizimkiler de bir sevindiler ki anlatamam. Hani elektrikler gidince erkenden çıkma ihtimalimiz oluyor çünkü. Millet ooo falan yapmaya başladı. Neyse coğrafyacı çıktı Tarih hocamız geldi. Kızlar hocalara sormuşlar, tabi hemen biri gelip sınıfa hadi çıkıyoruz dedi. Bu vesileyle erken çıkmış olduk. Bugünün farklılığı bizim açımızdan böyle geçti. Ha bir de yılbaşında neler yapacağımızın üzerinden yeniden konuştuk ve geçtik. Artık kızlarla kararlaştırmış olduk. Sabah böyle Taksim-Marmara Forum akıyoruz. :) Öyle yani bir başka ilginç günde görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder