9 Aralık 2012 Pazar

Bu çantalar artık her yerde moda!


Sevimli çantalar...

Son zamanlarda bu tip sırt çantaları çok moda oldu. Ben her yerde, herkesin sırtında rastladığım insanlarda böyle çantalar görüyorum. Bence de gerçekten çok hoş duruyor. Ekim ayının sonu gibi arkadaşımla akşam üzeri dışarıda geziyorduk. O da bu tip bir çanta aldı. Onun aldığı çanta açık kahverengi deri sırt çantasıydı. Gerçekten çok hoş duruyordu. Bende bir ara böyle almayı düşünüyorum.


Leopardan asla vazgeçemiyoruz değil mi? Son zamanlarda da en çok leopar desenleri hakim gibi. Sizce de öyle değil mi? Bu çok uzun süredir var olan bir şey. Taş devrinde bile leopar deseni vardı yani gerisini siz düşünün. :) Artık kadınların vazgeçilmezi olmuş ki çantalara, ayakkabılara, takılara ve daha bir çok şeye yansımış. Kıyafetlerde de leopar hoş duruyor tabi iyi kullanılırsa. Çok göze batmayacak şekilde sade daha iyi. Ben leoparlı herhangi bir şey kullanmayı da seviyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder