21 Şubat 2012 Salı

Bu gece...

Bu gece seni düşünerek yatıyorum yatağıma sevdiğim adam. Bu gece herkesin varlığını unutup senin yokluğun ile kirpiklerimden dökülüyor yaşlar. Yanaklarımdan akıp gitmesine izin veriyorum güçsüzce. Bu gece soğuk, çok soğuk olacak sol yanım için. Hiç iyi gelmeyecek bana sensizlik. Yine de alışacağım.

Sabaha kadar pes etmeden, sarılacağım senin hayaline. Bu gece ensemi öperek uyumana izin vermeyeceğ
im yalnız. Göğsüne başımı koyup, kalp atışlarını dinlerken uyumak isteyeceğim. Çenenin kenarına kondurduğum öpücük, senden çok benim iyi hissetmemi sağlayacak.

Bu gece saatlerce, uyumadan birbirimize doyacağız sevdiğim adam. Sen ellerini saçlarımda gezdirirken tanımlara sığmayan bir huzur çalacak kalbimin kapılarını. Sen saçlarımdan bir tutamı parmaklarının arasına alıp, koklayacaksın sonra. Senin sevdiğin şampuanı kullandım, seveceksin kokusunu.

Bu akşam sen saçlarımın kokusunu severken, ben senin kokunu seveceğim sevdiğim adam. Parmaklarımı kalın dudaklarında gezdirirken, yalnızca gözlerine bakacağım. Sana söylemediğim “seni seviyorum”ları, tam gözlerinin içinde kaybolurken fısıldayacağım. Gözlerim dolacak, kızma sakın. Seni özlediğimden akacak gözyaşlarım.

Elmacık kemiklerimden süzülürken o bir damla yaş, sen öpeceksin sevdiğim adam. Varlığının mutluluğu ile akan gözyaşlarımdan öpeceksin tam da. Gülümseyeceğim. Dudağımın kenarında oluşan kıvrımlarda dolaşacak parmakların. Gözlerinin içinde yeniden kaybolacağıma yemin edebilirim.

Bu gece, şarkılarım bile seni dinleyecek mesela sevdiğim adam. Kulağıma fısıldadığın sözler bir ezgi ile buluşup tüm şarkıların huzurunu taşıyacak oraya. Bu gece sen fısıldayacaksın nefesini. Bu gece sen söyleyeceksin özlenilen şarkıları. Bu gece senin dudaklarından dökülecek “seni seviyorum”lar.

Hayaline sarılarak uykuyu beklerken, boynuma kondurduğun bir öpücük ile, seni rüyalarımda görmeye gideceğim sevdiğim adam. Söz, orada sarılacağım sana bu gece. Orada her şeyim olacaksın. Orada sevdiğim adam değil, sevgilim olacaksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder