6 Mart 2012 Salı

Harry Styles'ın Şiiri...


One Direction üyelerinden Harry Styles'ın ilk sevgilisi için yazdığı çok romantik bir şiiri paylaşmak istiyorum. Gerçekten çok anlamlı sözlere sahip...

Bana paraya maal olsan bile, sana bal gibi yapışırım. 
Çünkü ben seni, herkesin bayılabileceğinden daha çok seviyorum.
Sensiz hayatımı hayal bile edemiyorum.
Benim için yapabileceğin tek küçük bir şey kaldı sevgilim.
Benim ol...
Sadece benim mutluluğum ol başkasının değil.
Çünkü bu müthiş sevinci paylaşamaz kalbim.
Kendimi özel hissetmemi sağlıyorsun.
Bazen neden zahmet ettiğini merak ediyorum.
Ama bunu yapışını seviyorum sevgilim
Sadece benim de seni sevmeme izin ver.
Seninle birlikte olmak anlatılabileğim bir şey değil
Seni görmek anlatabileceğim bir şey değil
Seninle konuşmak anlatabileceğim bir şey değil
Seni dinlemek anlatabileceğim bir şey değil
Seni özlemek anlatabileceğim bir şey değil
Seni istemek anlatabileceğim bir şey değil
Sana ihtiyaç duymak anlatabileceğim bir şey değil
Seni sevmek anlatabilecegim bir şey değil...
...Harry Styles...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder