10 Şubat 2012 Cuma

Ben kolay ağlamazdım...


Bugün kendime yenilip, dün çok sıkılıp bunaldığım için, içimdekileri rahatça dökemediğim için ağladım.Okuldaydık ders beden eğitimiydi ama film izlemek için projeksiyon odasına gittik.Film başlamadan önce de arkadaşlarımla biraz kitap okuyorduk.Mp3 player'ımı açıp kulaklıklarımı da takmıştım.Müzik dinleyip kitap okuyordum.Biz 5 arkadaş oturmuş sessizleşmiştik.Esra ve Serenay'ın ortasındaydım.Kitabımın yeni sayfasına okumak için geçmiştim.Kitap okumaya başlayalı aradan zaman geçmişti.Kitabımı okumanın ortasına doğru dinlediğim şarkıdan mı anlayamadım ama gözlerim dolmaya başladı.Okuduğum kitaptan etkilenmiş olamazdım bu aşk kitabı değildi.Ben "Açlık Oyunları"nı okuyordum.Büyük ihtimalle dün çok sıkılıp, bazı şeyleri içime atıp ağlayamadığımdan olmalıydı.Yavaş yavaş gözlerimden yaşlar akacaktı ama ben buna müsade edemiyordum.Sadece gözlerim dolmuştu.O an sadece kitabımı okumayı bırakıp kitaptaki yazıları izlemeye başlamıştım.Öylece sessiz duruyordum.Ağlayacağımı da hissetmiştim.İçimde bilmediğim bir şeyler oluyordu.Sonra Serenay kitabının okumasını yarıda keserek bana döndü, gözlerimi silmeye çalışıyordum.Benim ağlayacağımı fark etmişti sanırım.Ona kitabımı ve gözlüğümü verdim.Ki o bana daha tek kelime etmeden ben ağlamaya başladım hemen bana sarıldı.Sarıldığı an daha çok ağlamaya başladım.Esra ne olduğu anlayamamıştı öylece bana bakıyordu.Dila'da şaşkındı.Kimse neler olup bittiğini bilmiyordu.O ağladığım an bende film kopmuştu.Sonra Serenay beni tuvalete götürdü.Elimi yüzümü yıkayıp biraz rahatladım.Bana ne olduğunu ve neden ağladığımı sordu.Cevap verememiştim.Çünkü neler olduğunu ben de tam olarak bilmiyordum.Kalbimdeki kişi için ağladığımı en iyi Serenay biliyordu.Ben ilk defa birisi için bu kadar ağladığımı bugün görmüştüm.Kendime de şaşırdım doğrusu.Son bir kaç gündür sessizlik üzerimde hakimdi.Ağlayabileceğim benim de aklıma gelmezdi ama bir an içinde oldu.İyiki ağlamışım, sinirlerimi duygularımı ve düşüncelerimi o an için boşalttım ve rahatladım...
Bugün gerçekten çok farklı bir gündü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder