22 Ocak 2012 Pazar

Kokunda sarhoş oluyorum...

Sen bilmiyorsun! Hayır hayır kesinlikle bilmiyorsun.Ben o bilmediğim, hiç tatmadığım, hatta sana sarılamadığımda duyamadığım kokunda sarhoş oluyorum.Hangi parfümü kullandığını iyi biliyorum."Paco Rabanne - One Million" parfümünü kullanıyorsun.Ama ben o kokudan bahsetmiyorum.Asıl teninin gerçek kokusundan bahsediyorum.Parfüm sıkmadan önceki doğal kokun.Mesela o masum yüzün o kadar masum ki bakmaya doyamadığım o yüzün, peki ya yüzün kadar masum ve temiz kalbin? Beni benden alan o kalbin? Saf ve temiz olan o kalbine ne söyledin sen? Ne söyledin de beni kendine aşık etmeyi başardı? Sen bunu nasıl yaptın? Biliyor musun ben senin kokunu içime çekmeyi istiyorum.Sen bunları bilsen keşke belki her şey daha çabuk değişir ne dersin? 3330 km uzaklığımdasın.Bir şeyi başardık biz bunu biliyor musun peki? Biz birbirimizi bulabildik.Benim uğraşlarım sonucu sen beni bulabildin.Bana bir cevap vermiştin sen.Artık beni görebiliyorsun.Daha yakından da görebileceğine eminim.Bunun için ben de sabrediyorum.Sabredeceğim sonuna kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder