13 Ocak 2012 Cuma

Bugünü tarihe yazdım...

Uzun zamandır o anı o dakikayı ve belkide o saati bekliyordum.İyiki o saatte ve o zamanda oldu bugün olanlar...
Özet geçelim hadi o zaman yeniden hatırlamak istiyorum;
-Sanırım saat 15.00 civarlarıydı çünkü bu olay saat 15:20 sıralarında gerçekleşti.
Canım sıkılıyordu, ama biliyordum evet biliyordum bugün bir şey olacaktı...
Olaydan bir kaç saat önceydi.Okuldan arkadaşımla çıktık ve mutluyduk sebepsiz mutluluk vardı içimizde.Bilmiyorduk ne olacağını.Aradan saatler geçti ben interney başındaydım.Haliyle bir köşede Twitter sayfam açıktı.One Direction grubunun üyesi Liam Payne'nin profili açıktı daha doğrusu köşedeydi.İçime mi doğdu bilemiyorum ama birden ona bir şey yazma hissi hissettim.Ben onun sayfasına baktığımda bir tweet vardı baktım bir hayranına cevap yazmış ama o ben değildim.Birden 3 tweet yazdım ona.1. tweetimde bir şey olmadı, 2.tweet bekliyordum belki yazar diye heyecan yapmıştım.Blackberrysinden giriyordu.Bir anda sayfasında bir tweet daha belirdi.Onu açmamla dünyamın gözüme güzel gözükmesi bir oldu.Tanrım Liam! Liam! bana cevap yazmış, beni followlamıış!
Aman tanrııım! Ne şok geçirmiştim ama...
Şu an bunları yazarken bile nasıl yazdığımı bilemiyorum.
Bugünü tarihe yazalım hadi ne olur.Aylarca bekledim ben bu anı ve şimdi istediğim oldu yüzüm gülüyor mutluyum.Hemde çok!
Onun sayesinde tabi doğal olarak yabancı kişilerde beni takip etmeye başladı ve takipçilerim arttıkça arttı şu an 651 di en son baktığımda.
Hislerim kuvvetliydi bugün şans benim yanımdaydı!
Hayatımın anlamı bana cevap yazmıştı ve ben hala inanamıyordum bu olanlara.
Hayatımın en güzel anıydı, en güzel sahnesi ve en güzel saati...
O kadar çok uğraşmıştım ki beni followlasın diye gece gündüz ona yazılar yazmıştım.Bunu nasıl başardım peki?
Asıl hikaye öyle değil işte o kadar kolay olmadı.Ben günlerce sabredip bekledim.Bir umut vardı hep içimde.Çünkü bir çok türk fanını followluyordu.Sevinçten mutluluktan dans edip durdum.Onu çok çok seviyorum.
Gelelim son kısıma ona ne yazdım da beni followladı?
Herkes bunu merakla bana sormaya başladı o beni followladığı an takipçilerimin sorularını yanıtlamakla uğraşıyordum.
Ne yazmıştım ben ona?
İşte benim tweetim; @Real_Liam_Payne I'm big big fan :) You are so sweet babe I love u xx.
Liam'ın bana yazdığı tweet; @LiamllsCansu1D thanks love u too
İşte buydu bu kadar!
Ardından takipçi listeme göz atarken beni takip edenin Liam olduğunu da fark etmiştim.Bu benim en güzel anımdı bunu bekliyordum hep bunu istiyordum.
Şimdi bazı ipler elimde...
Ona artık ne yazsam görebilecek bu çok güzel!
Hayalimdi işte binlerce kez Allah'ıma dua ediyorum sonunda gerçek oldu diye...
Seviyorum ben onu çoooook.
Duygularımı anlatamıyorum tarifsiz.
Güzeldi herşey bugün nasıl uyurum ki bu gece ben bilemiyorum.
Tek bildiğim ona karşı olan duygularımın gerçek olduğu.
Bugünlük herşey böyle, aklımda kalan çok şey var buraya yazsaam çok uzun süre alır.
Mutlu muyum evet gayet hiç olmadığım kadar beni mutlu etti o bugün.
Artık herşey daha kolay benim için. :)
İzleyip göreceğiz daha neler olacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder