28 Ekim 2012 Pazar

Mesafeler Engelimiz Olmasın.


Mesafelerin hiç bir şeye engel olmaması gerekli. Seviyorsan, mesafeler aşkına engel olmasın. Hiç bir zaman için olmasın. Buna ne şehir, ne yol ne de başka bir şey... Aşk güzel. Sade, şaşırtıcı, parlak... Ve bazen de toz pembe görünür. Ardından karanlık ve dikenli yolları çıkar ortaya. Ben güzel hatalar da yaptım. Sonucu: "Hepsinin geride kalmış olup, bitmiş olması önemliydi." Bitti. Eskiler, geçmişte yaşadıklarım... Ve ben sadece kendi burcumdan biriyle karşı cinsten anlaşacağımı düşünüyorum. Yengeçler birbirini anlar öyle değil mi? Hem birbirlerine daha yakın ve samimi olurlar. Kim olduğun ve ne yaptığın önemli değil. Yeter ki gel bul beni. Ve ben son bir kaç gündür o kadar mutluyum ki. İçimi mutluluk ve heyecan sardı. Ama bir yanım hala duygusal takılmakta. Çünkü yeterince duygusal biriyim. Ağlamayı seviyorum. İçim böylelikle rahatlamış oluyor. İlk görüşte aşka inanıyorum. Kimi seversem seveyim, kime değer verirsem vereyim bu değişmeyecek. Beni güldüren insanları seviyorum. Bana ilgi gösteren insanları önemsiyorum. Sevildiğimi hissediyorum. Sevdiğimi biliyorum. Mesafeler gelmiş çok mu? Birbirimizi seversek bunu yenemez miyiz? Yeneriz! Güçlü olursak, sevgimizle mesafeyi önemsemeyip yenebiliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder