8 Ekim 2012 Pazartesi

Kolay Pes Etmek.


Bugün tam anlamıyla moral düşüşüme sebep olan bir gün geçirdim. Her şey üzerime geldi. Herkes. Bir kez gelince genelde her şey üst üste geliyor. En yakın arkadaşım da bugün bana patladı. Niye biliyor musunuz? Enrique Iglesias konserine gidemiyorum diye. Çünkü öyle bir zamana denk geliyor ki bu imkansız oluyor. Evet kesindi. Gidecektim. Son anda ailemin söylediği sözle gidememe durumum oldu. Yapabileceğim bir şey yok. Bunu bende istemezdim. O konserde olmayı çok isterdim. Ama maalesef kısmet değilmiş. Zaten hastaneden çıkalı 2 ya da 3 gün tam olmadı. Hastayım ve bunu göz önünde bulundurmayarak beni suçladı. Tabi ki üzüldüm. Ama gerçekten yapabileceğim bir şey yok. Ben bu kadar zaman için de elimden geldiği kadarıyla uğraştım. Bir çaba gösterdim. Sürekli bana bileti soruyordu. Evet geleceğim diyordum. Çünkü bizimkilerden izinliydim bileti almak için bekliyordum. Kurban bayramı sonuçta. Bayram planımızı da ben belirleyemem. Ya da onlara karşı gelip ben konsere gidiyorum diyemezdim. Başka bir konser olur. Ne yapalım yani öleyim mi? İnsan biraz olsun saygılı davranıp, karşısındaki insana okulun koridorunda "bağırmayarak" konuşmalı. Birileri bunu öğretmeli. Ama ben değil. İlla ki bağırması gerekmiyordu. Tamam belki benim de hatam vardı. Bu yüzden bende özür dilerim. Arkadaşım gerçekten bir anda sinirlenebilecek bir insan. Bunu kötü yönde eleştirmiyorum ama öyle. Kendisi bir konser uğruna beni arkadaşlıktan silecek kadar düştüyse daha lafım yok... Çünkü kendisi bugün diğer arkadaşıma o benim arkadaşım değil gibisinden şeyler söylemiş. Bilemem artık. Ama bir insan bu kadar düşmemeli. Ben olsam böyle yapmam. Bir bilet, bir konser uğruna hele ki gelemeyecek olan bir arkadaşım için onu sildim arkadaşlıktan demezdim. Beni daha dinlemeden etmeden lafları sıra sıra dizdi. O yanlış yapıyor, ben değil. Hatamı kabul ediyorum sonuçta. Benim hatam: ona henüz bir şeyin belli olup olmadığını ve kesin geleceğimin belirsiz olduğunu söylemememdi. Sonuçta ben de aileme bağlıyım. Kafama esince onlara karşı gelip, beni bayram ilgilendirmez de diyemem. Haklıyım. Umarım o bunu geçte olsa anlar. Hatası büyük. Çünkü bana boş yere bağırdı. Bunu beklememiştim. Tepkisinin bu kadar büyük olacağını bilmiyordum. Evet madem benimle konuşmak istemiyor öyle olsun. Bir süre ben de konuşmam. Daha önce de bir arkadaşımla konuşmadık 2 hafta kadar. Sonradan değerimi anlamıştı. Umarım sen de öyle anlarsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder