21 Haziran 2012 Perşembe

Sivilceler ve Gençlik.

Yaklaşık 2 gündür yüzümde çıkıp duran şu sivilcelerle uğraşıyorum. Hayır uğraşmak değil de katletmek gibi. Sıkmayacağım diyorum sıkmamaya çalışıyorum ama bazen elim gidiyor istemesem de. Yaz geldi, hani okul da yok diyorum rahat rahat yüzümdeki sivilceleri de yok ederim diyorum. Yok arkadaş olmuyor. Yani oluyor da olmuyor gibi bir şey. Artık doğal yöntemler falan uyguluyorum. Faydalı olmuyor değil mi diyeceksiniz şimdi. Yoo aslında faydası var. En azından sivilceleri kurutmaya yarıyor. O da bir gelişme. Fakat bu sabah yüzümün hali hiç iç açıcı değildi. Hiç abartmıyorum az önce saydım 8 tane sivilcem var.. Tamam lütfen, bunu sizi kendimden iğrendirmek için yazmıyorum. Ama gerçek bu öyle yani. Az önce yine o kullandığım ünlü marka sivilce maskesinden yaptım. Neyse azalttığını görüyorum. Her gün düzenli kullanırsan işe yarar. İşte bu aralar neden bu kadar fazla çıktıklarını biliyorum neyse. :) Benden daha sivilceli insanlar da var o yüzden bir şey demiyorum. Bunlar da geçecek. Ben öyle sivilceli hallerimi de biliyorum. Geçmişti. Bu da geçer. Hııh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder