22 Haziran 2012 Cuma

Gerçekten şaka gibiyim..

Bir çocukla konuşuyoruz. Yeni tanıştık. Baya sohbet akıyor. Ben ona tatilinin nasıl geçtiğini sormuştum. O da bir kaç dakika sonra bana cevap yazdı. Heyecanla mesajı açtım. Bana "Tatlım" demesi acayip hoşuma gitmişti. Bir erkeğin "Tatlım" demesinden güzel bir kelime yok abi! Ben de ona cevabımı yazıp yolladım. Tekrar ondan cevap gelmişti. Aslında bir önceki mesajında "Tatlım" dememiş. "TATİLİM" demiş. :O Fakat ben onu nasıl körsem, "TATLIM" olarak anlamayı başarmışım. Abi o kadar şoka girdim ki. Yerin dibini boyluyordum az kalsın. Neyse çocuk batırmadan durumu kurtardı. Bana istersem "Tatlım" diye hitap edebileceğini söyledi. Ben de gülüp tamam dedim. Şimdi bana "Tatlım" diyor da demesine, ben hala kendime inanamıyorum. Şaka gibi insanım. Neyse ki çocuk şakacı ve anlayışlı biri çıktı hemen durumu kurtardık. Bakın sorun şurada benim gözlüklerim var ama ben körüm, kör. :D Ya sen koskoca tatili git tatlım yap, afiyetle ye.. Ama çocukta tatilim yazmış, "Tatilim" dememiş ben ne yapayım ya. Tamam gerçekten olaysız günüm geçmez. Şaka gibi insanım, yine yaptım yapacağımı. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder