25 Haziran 2012 Pazartesi

King Of Pop!


Bugün onun ölümünün 3.yıldönümü. Gerçekten onu çok özlüyorum. Aslında sıkı MJ fanlarından biriyim. Ama pek belli etmiyorum. Yine de Michael Jackson'ı örnek alıyorum. O her zaman doğru olanı yaptı. Elinden ne geldiyse, en iyisini bizlere sundu. Şarkıları, dünyaca ünlü oldu. Albümleri binlerce dolar sattı belki de. Yine de hiç aldırış etmedi. Hayatına devam etti. Asla şımarık değildi. Burnu havada dolaşmadı. O hep "Keşke daha normal bir hayatım olsaydı." diyordu. Her zaman normal insanlar gibi yaşamını sürdürmek istedi. Gerek söylediği anlamlı sözler ile mest etti bizi. O unutulmaz MJ danslarına sözüm yok zaten. Dünya onunla dans etmeye başladı. Tabi ki dansa MJ'nin de büyük katkısı oldu. Thriller dansı çok ünlendi mesela. Artık dünyada MJ - Tribute, MJ - Flashmob'ları yapılmaya başlandı. Thriller ile Zombie Walk olayı da var tabi. Bunlar işin eğlenceli kısımları. Michael bize bir çok şeyi öğretti. Atatürk'ün izinden gittiğimiz gibi, bir çocuğumuz Michael'ın da izinden yürüdük. Asla onun tahtına kimse oturamaz. Michael'dan sonrası yok. Michael o pop'un her zaman ölümsüz kralı. Gerçekten de öyle. Onu çok seviyorum. Belki hakkında uygunsuz şeyler yazıldı, çizildi ama o hiç aldırmadı. Polemiğe girmedi. Hayatını olduğu gibi devam ettirmeye çalıştı. Belki ara sıra saklanıp, medyadan uzak durup gizlendi. Ama o ne olursa olsun doğru olanı yaptı. Hepimiz 2009'da o haberi aldığımızda çok üzüldük. İnanmak istemedik. Ama maalesef gerçek buydu. Bugün Michael'ın aramızdan ayrılışının 3.yıldönümü. Belki de o ölmedi. Hala yaşıyor fakat medyadan uzakta başka bir hayatı kendine seçti. Kim bilir? Ben gerçekten öldüğünü düşünmüyorum aslında. Gerçekten saklanıyor olabilir. Hem o zaten sade bir hayat istemiyor muydu? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder