12 Kasım 2012 Pazartesi

Yılbaşı Yaklaşıyor!


Hey! Yılbaşı da yaklaşıyor belirtmek istedim. :) Gerçi daha vakit var ama yine de bir şey kalmadı. Herkes planını önceden yapmaya başladı. Tabi ben de öyle. Bu sene biraz daha farklı olarak kankam ile birlikte geçirecekmişiz. Çünkü bir plan yaptık biz. Biz evde büyük ihtimalle ikimiz oluyoruz, yiyoruz, içiyoruz eğleniyoruz! İçmekten kastımız içki içecek halimiz yok tabi ki. :D Harbiden ev boş olsa gerçekten çok iyi olur. Kız kıza şöyle baya bir dağıtırız. Bakalım inşallah bizimkiler bir plan yapmaya başladı sanki ama o zaman yaklaşınca artık orası belli olur. Fakat heyecanlıyım! Aslında benim düşündüğüm şu: bazı yemekleri ben hazırlarım, annem bir şeyler yapar. Onlar evden gider, biz yemek yeriz tabi ağırdan yavaş yavaş keyfini çıkartarak. Salonda coşarız tabi ki. Laptop karşımızda, bir yandan TV açık en iyi program var sesi biraz kısık. Son ses sevdiğimiz yerli-yabancı şarkılar... Ben kalkıp dans ederim, kankam benim fotoğraflarımı çeker. Yani şarkı söyleriz. Kız kıza güleriz, eğleniriz. Evet bizim farkımız çok. Çünkü biz gerçekten "çok" güleriz. Krizler yaşarız. Bu yüzden farklı bir yılbaşı geçireceğimizi düşünüyor ve umuyoruz. Ve tabi ki ben yine her sene olduğu gibi 31 Aralığa dileklerimi bir kağıda yazıp, yılbaşı ağacının altına bırakacağım. En güzel dileklerimi dileyeceğim. Bütün mutlulukların beni bulmasını isteyeceğim. Evet, evet her şey çok iyi olacak! ;)

1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim , bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil