22 Eylül 2012 Cumartesi

Kızları Kızlar Anlar.


Artık kimseye bir şey anlatmamaya karar verdim. Kimseye derken belirsiz kişilere. Erkek dost dediğim arkadaşlarıma asla anlatmam. Kızın halinden en iyi bir kız anlar değil mi? Aynen öyle. Bazı düşüncesizler hiç bir işe yaramıyor gerçekten. Fikir vereceğine, iyi destek olacağına bana söylediğine bak. Sanki sen benim yaşadığımı yaşıyorsun da, bana öyle cevap veriyorsun. Gerizekalı. Sana anlatan bende kabahat zaten. Konu bul, anlat diyorsun anlatıyoruz anlamıyorsun. Kusura bakma ama kıtsın. Sen ne anlarsın ki benim duygusallığımdan. Anlatmam hataydı. Dinledin madem olumsuz cevap verip niye saçmalıyorsun ki? O kadar çok sinirliyim ki. Bir süre daha sen cevap verilmemeyi, takılmamayı hak ediyorsun. Bu kadarsın, bir kızın düşüncelerini ve hislerini dinlemeyecek ve anlamayacak kadar basitsin. Ya sen benim dostumsun. Yanlış yolda ilerliyormuşum. Hah! Bundan sanane? Kendimi en iyi ben bilirim. Sen benim hangi yolda olduğuma karar da veremezsin. Kim oluyorsun da saçma sapan fikrini söylüyorsun ki? Kusura bakma canım, ben senin fikrine saygı duyamam. Bir kızı anlamadıktan sonra, ilerisinin ne önemi var ki? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder