31 Temmuz 2013 Çarşamba

Pişman mı oldun sen?

Ya ben gerçekten anlamıyorum. Anlam veremiyorum. Bakın ne oldu biliyor musunuz? 

Hani bir önceki yazımda belirttiğim kişiyi unuttum sildim demiştim. Gerçek anlamıyla içimde bitirip, sildim. Uzun zamandır hayatımda yeni biri var. Çok mutluyum gerçekten. Hani böyle bir üzüntü sıkıntım falan da yok. Bugün öyle kankama gitmiştim. Tatile gidiyorum bu cumartesi, hani görüşemeyiz 1 hafta diye gitmiştim. Tabi biz fotoğraflar çektik. Sonra ben eve geldim ve o fotoğrafları bilgisayarıma attım. Daha sonra da Facebook hesabıma yüklesem mi yüklemesem mi kararsız kalmıştım. Bir erkek arkadaşıma sordum dedim hangisi karar veremiyorum profil olsun sence hangisi olsun dedim. O da bana 2 resim arasından 1 tanesini koymamı söyledi. Bende seçip koydum. Daha sonra hesabımdan çıkış yaptım. Bilgisayarımı yeniden açtım ve hesabıma girdim. Bildirimlere bakıyorum... 
Kim beğenmiş, kim yorum atmış bir bakıyım dedim. Beğenenler listesini açtım. Aaa bir de kimi göreyim? 
Benim o unuttuğum, silip attığım kişi! 
Ya inanamadım yok böyle bir şey. 
Ben her fotoğraf koyduğumda en güzelini beğeniyor sanki. Ya neden beğeniyorsun ki? Bana kendini yeniden mi hatırlatıyorsun amacın ne senin? Her şeyi silip attım ama hesabımdan silmedim. Niye biliyor musunuz? 
Çünkü yeni erkek arkadaşımla, ya da her hangi bir şekilde fotoğraflarımı, durumlarımı, paylaşımlarımı görsün kıskançlıktan ölsün beni kaybettiğini ve çok yazık olacağını anlasın istedim. Bu yüzden hala ekli. Yoksa çoktan silerdim. Hani bir de sırf meraktan o da ne halt karıştırmış diye. Yoksa inanın her şey benim için bitti. 
Ne biliyim sen beni sevmediğini söylüyorsun ama durum, fotoğraf beğeniyorsun. Ya neden? Neden sen hayatımdan çıkamadın? İlk aşkım da olsan bittin sen benim için ben bitirdim işte. Ne gereği vardı şimdi akşam akşam bir hatırlatayım çıkayım demenin? Bende seni anlamıyorum işte. Ama köpekler gibi de pişman olsan sana geri dönmem o kadar zor ki...
Geri dönmeyi de geçtim, hani demişsin ya değer verdiklerim değer vermiyor gibisinden bir durum paylaşmış bakın o kadar saçma ki acındırıcı böyle... Hani o zamanlar en çok değer veren sana da bendim, şimdi bakalım sana kim değer veriyor? Kaldı mı acaba etrafında kimse? Çok merak ediyorum cidden, etrafındaki kardeşlerine ne oldu senin? YALNIZ MI KALDIN YOKSA? 

1 yorum:

  1. Ben Sonsuz yeni adım Ted oldu ama blogum aynen duruyor ok görüşmek üzere =)

    YanıtlaSil