21 Ocak 2013 Pazartesi

Küçük bir anı...


Seni sevmek bana huzur, mutluluk veren tek şeydi. Sen gittikten sonra ne huzurum kaldı ne de mutluluğum. Hayatımda çok şey değişti, mesela seni kaybetmek gibi. Biliyor musun? Aslında aynı yaşlara birlikte girmeliyiz. Lunaparka gidip deli gibi eğlenebiliriz! Çocukluğun dibine vurabiliriz! Sabaha kadar sokaklarda dolaşıp içebiliriz de... Ama ne olursa olsun biz birbirimize aşık olmayalım. Hep benimle kal o huzuru, o mutluluğu bana tekrardan hissettir. Sımsıkı sarıl bana. Hiç bırakma, kimselere verme beni. Bilirsin ben yalnız kalmayı sevmem. Sende yalnız bırakmayı...

17.01.2013 / Yazan: Esra Dila Terzi

O benim çok yakın bir arkadaşım. Kankam, kardeşim. Biz sıkıldığımız zaman böyle yazılar yazarız. İşte bu da onlardan biri. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder