29 Ekim 2012 Pazartesi

Adı Lazım Değil, Baş Harfi "Ben"


Her gün daha fazla seviyorum. Her gün daha fazla seni arıyorum. Her bir şey de seni düşünür oldum. Bu duyguyu koparamıyorum. Bu gidişin sonu nedir bilmiyorum. Ne olursa olsun sana bunları belli bir süre geçtikten sonra söylemeyi düşünüyorum. Daha çok yeni. Çünkü daha yeni yeni sevmeye başladım seni. Ama bunu uzun bir süre yaşayıp, hissetmek istiyorum seni. Kendimi dinliyorum, başkalarının dediklerini değil. Biliyor musun, tam zamanında geldin. İyi ki geldin. Öyle bir zaman yaşıyordum ki zorlanıyordum. Ama seni gördükten sonra, sanki her şey daha kolaylaştı. Zorları bile yener oldum sanki. Sevgime ve bana gücünü katıyorsun. Biliyorum sen henüz bunları bile bilmiyorsun. Ama o kadar temiz ve iyisin ki. En önemlisi de beni anlayabileceğini düşünüyorum. Sana son zamanlarda duyduğum şeyi en iyi ben bilebilirim. Sessiz ve sakinim. Huzurlu ama mutluyum. Yüzüm gülüyor, çünkü beni en iyi güldürebilen kişi şu an sadece sensin. Hiç bir şeyin önemi kalmadı artık. Çünkü ben seni buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder